понеділок, 9 лютого 2015 р.

Презентація книги Є.Більченко "Соло для медвежонка"

В бібліотеці відбулась презентація книги Євгенії Більченко «Соло для медвежонка».     Говорити про захід марна справа. Краще за автора не виходить сказати.Тож цитую   Євгенію Більченко: «Відчуття раги. Так називається один із жанрів сакральноно індійської музики. Безперервно тривають мелодії, схожі на медитацію…концерт   йшов до взаємного занепаду мене і слухачів – 3 години. Працювала група людей.  Крім мене: джазист Майк Кауфман /з попаданням точно в  ціль в імпровізаціях  під тоніку і новою піснею «чело вечности» на мій текст/, рок – бард Дмитро Нікішин   та фронтмен     гурту «Батарея Раєвського» Богдан Аулін /Крим – Київ/. Від мене -   початок болюче.  Від Діми – військове, від Богдана – революційне, від Майкла – духовне.  Я не можу     пояснити, що конкретно відбувалося, - але це був реально транс...Люди, звичайно, не вмістилися – як завжди, штовханина в проході. Вибачте, що  довелося вам на підлозі сидіти, за духоту і штовханину, але по-іншому, мабуть, було не можна. Що запам»яталося… Ритми музики. І те, що чергова група хлопців, що   були на вечорі і котрим вашими зусиллями зібрали амуніції, 10 лютого їде на Піски, включаючи братку Мішу,      якому присвячено «Соло для медвежонка». Спасибі всім – поетам, бійцям, учителям, журналістам – усім, хто прийшов. Спасибі, що дали мені виридатися».
Спасибі, вам, Женя! Ви справжня!












Немає коментарів:

Дописати коментар