понеділок, 21 вересня 2015 р.

Ірина Зубченко про майстер-клас з малювання в бібліотеці

Сьогодні у бібліотеці ім. Панча я отримала більше ніж урок малювання, бо цей день віднині буде одним з найцікавіших днів у моєму житті, бо я спробувала для себе щось нове і мені це сподобалось!!!!!
Нас пригощали гарбузовим пирогом і смачною динею, при чому пиріг спочатку був предметом, який малювали вже більш досвідчені учні! А такі аматори як я одразу взалися за Пікассо і без жодних проблем, скажу вам чесно, спромоглися намалювати його відомий малюнок - портрет Ігоря Стравінського! )))
Але найголовніше, що все це ми зробили і з`їли у надзвичайно теплій, неформальній і дружній атмосфері!
Дякую нашому педагогу, бібліотеці ім. Панча і Наталья Ивановна Недбайло за цей незабутній досвід! Це було круто!
P.S. Досі не можу повірити: Я - Пікассо!!!))))))) Ірина Зубченко - науковий співробітник музею театрального, музичного та кіномистецтва України.
 






Немає коментарів:

Дописати коментар