середу, 18 лютого 2015 р.

Пам’яті Богдана Сольчаника

http://petropanchlibrary.moyblog.net/памяті-богдана-сольчаника/


Марічка Погорілко поделился(-ась) фотография в ХроникеStepan Solchanyk.
8 ч. ·
Ця книжка в нас не продається, але я хотіла, щоб ви про неї знали.
Богдан Сольчаник - викладач Українського католицького університету, історик, громадський діяч. Герой Небесної сотні, загинув на Майдані 20 лютого 2014 року.
Віддав, що мав. Забрав, що зміг.
Обмін не рівний, найсильніший спогад - комок у горлі.
Є на Землі створіння - очі кольору зелене з жовтим
Їх з руки не годуй, кров з молоком (вбивають
байдужістю). Виховані на присвячених для них віршах.
Після зустрічі з ними багато хто з нас іде в мандри.
Пише вірші.
У мене по-іншому, створіння зустрів дорогою. Писати
почав раніше.
Не був першим, не буду останнім. В тій зустрічі
Не було нічого нового для тих, хто її пережив. Я тільки
просити нічого не буду.
Якийсь час мандруватиму в сутінках.
Зализуватиму рани. Вмію добре ховатися.
Тепер знаю дві таємниці. Свою зраджу - говорити
треба набагато менше.
Його ж таємниця нехай залишиться у мене.
Це, власне, все, що я отримав, окрім загальників.

Немає коментарів:

Дописати коментар