середу, 26 лютого 2020 р.

Андрій Любка - письменник, якого знає і читає молодь.

Переповнюють емоції від зустрічі з Андрієм Любкою. Присутні на заході вишикувались у чергу за автографами та фото на пам'ять. Час ніхто не рахував. Захід з найпопулярнійшим письменником сучасної України додав читачів бібліотеці ім.П.Панча і письменникові. Слухали навіть стоячи - вільних місць не було. Щиро дякуємо пану Андрію за повагу та високий професійний злет. Читаймо книги Андрія Любки!

























Окрема думка:

  • Ирина Головай Сердечно дякую бібліотеці імені Петра Панча за те, що її бібліотекарі зуміли гостинно об'єднати читачів та прихильників творів молодого сучасного письменника, поета, перекладача АНДРІЯ ЛЮБКИОтримали задоволення від спілкування з автором цікавих і унікальних книг, глибинніше познайомились із уподобаннями і творчою лабораторією автора та отримали імпульс до прочитання нових його творів😊
    3
  • Анастасия Боярин Дякую за гостинність чудовій бібліотеці та можливість почути і побачити улюбленого митця ❤️
    2
  • Олександра Прудивус Переповнені позитивними емоціями, задоволені від такої цікавої зустрічі з сучасним українським письменником ! Андрій Любка - молодий сучасний письменник
  • Окрема думка:
Nataliia Bahrii
2 ч. ·
Андрій Любка сьогодні поділився частинкою своєї магії 🙌
Українська сучасна література тим крута,що можна по обіймати її авторів 😂

Дякую за читання та книжкову романтику ! — с Andriy Lyubka в Бібліотека Панча на Олімпійській.

Окрема думка:
Oksana Bokhan, Катерина Науменко и Алла Рыхтик находятся в Бібліотека Панча на Олімпійській.
43 мин. · Киев ·
"Мандри - це дорога до себе".
Про це нова книжка надзвичайно талановитого українського письменника Andriy Lyubka "У пошуках варварів", сторінками якої можна мандрувати вічно...
Так само вічно можна слухати дотепні розповіді самого автора, насолоджуватись гумором і тонути в променях його особливої харизми

Окрема думка:
«Ти прокинешся зранку і скажеш...»-саме з цього вірша почалось моє знайомство з творчістю Андрій Любка
Тоді, я захотіла почути поета наживо( це приблизно 2013р).
Я прожила в Чернігові 10 років. І за
тиждень до мого переїзду я дізналась, що Андрій приїде в Чернігів, але мене вже там не буде😞
Потім я 9 місяців прожила на Закарпатті, в маленькому селищі Жденієво. Андрій організував зустріч в Виноградові( 1:30год їзди від Жденієво)через декілька днів після мого переїзду звідти.
Потім був Львів, де зустріч починалась за 30 хв до відправлення мого поїзду в Києв.
Але в Києві мені таки повезло☺️
Почула уривки книг, найближчі плани та дізналась про що буде наступний роман😉 @ Бібліотека Панча на Олімпійській
 

Немає коментарів:

Дописати коментар