четвер, 10 липня 2014 р.

Стоп кадр: користувач про бібліотекаря



Це відео - найбільше моє одкровення. Якби не той, про кого я говорю тут, я б певно ніколи не наважилась викласти такий відеозапис. Але Україна мусить їх пам"ятати. Ми не маємо права забути. Ці люди - моя мотивація займатись тією справою, якою я займаюсь. Їх подвиг - це наша пожиттєва відповідальність за майбутнє нашої з вами країни.

Я хочу розповісти вам про одну людину. За останній місяць вона зробила для мене особисто і для всієї країни загалом набагато більше, ніж вона собі уявляє. Ми познайомились випадково : хтось дав цій прекрасній пані мій номер телефону і ми домовились про зустріч для запису відео про одну дуже хорошу людину. Яким було моє здивування, коли на порозі однієї з київських бібліотек мене зустріла крихітна жіночка. Я й уявити не могла, якою, насправді, суттєвою справою вона займається. Ця чудова людина збирає архів спогадів про Майдан і про Небесну сотню. Безцінні кадри, котрі необхідно збирати, обробляти і показувати. Наталю Іванівно, щиро дякую Вам за Вашу працю. Побільше Вам нервів та наснаги!
http://youtu.be/9NNPfObQyY0
 — с Библиотекой Им Петра Панчей.

Немає коментарів:

Дописати коментар