вівторок, 8 червня 2021 р.

Пам'яті Наталії Недбайло

  Я сьогодні дізнався що не стало моєї улюбленою берегині бібліотеки і книжки Наталья Ивановна Недбайло. Вона пішна з життя 31 березня. А я дізнався лише сьогодні! І мені стало дуже сумно, що я мало спілкувався з нею.

Я познайомився з пані Наталею 11 років тому, і ще перед вступом в Карпенка розказував всі свої сумніви вагання і вона мене завжди підтримувала і давала читали ті книжки з бібліотеки, які не можна давати додому) Вона була завжди ніби своя людина, якій можна все розказати, дуже близька, як старий друй чи подруга! Людина, яка навколо себе створювала громаду і запрошувала всіх відомих класиків і молодих письмеників, і там на Великій Васильківській 90 в бібліотеці ім. Петра Панча були всі, дійсно всі, відомі діячу української літератури! Вона організовувала музичні концерти, театр, кіно, фестивалі і багато багато!!!
Я щасливий, що був знайомий із Наталею Недбайло - бо це була дуже крута енергійна молода духом людина, яка робила щодня двіж своїми силами і своїм прикладом довела, що якщо є бажання, можна із маленької бібліотеки зробити культурний центр масштабу міста!
Велике співчуття родині і колективу!


Немає коментарів:

Дописати коментар